♥Näst sista

Idag har jag jobbat min nästsista jobbdag och på söndag är den sista. Idag har jag spenderat dagen med Agnes, vi har haft skitskoj och fått många skrattanfall fast värst var det nog när jag råkade slå henne med wii-kontrollen i ansiktet när vi kasta frisbee i spelet. Tur att det inte var en riktig frisbee jag råkade kasta på henne för det hade gjort riktigt ont och det är tur att våra kontrollera är gummerade!

Imorgon är det pdol och vi taggare ordentligt! Det skulle ha varit jag och starry bara först men sen fick vi med oss Sara och idag så skulle även Julia följa med, vi kommer ha grymt roligt känner jag! Blir först att dra till sara och fixa sig och sen dra till pite!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback