♥Pizzamiddag

Hejsan, har spenderat natten hos älsklingen, så inatt och troligtvis i morgon måste jag sova själv. Det är som skönt att sova själv, men ändå inte! Det känns ju så fruktansvärt bra när den man älskar håller om en! Jag älskar känslan men det blir ofta ganska varmt och på tal om varmt! Idag på jobbet har vi varit i bagarstugan och bakat och det var ju ruggigt varmt därinne, helt olidligt!

Efter jobbet åkte jag hem till johan ett tag, väckte han eftersom han fortfarande sov när jag kom. Fick skjuts hem av honom sen :)

Helt myst och gullat med katterna idag, ska försöka att få lite kort på de, men de är så svåra att fånga på bild för så fort man ska göra det rusar de fram till kameran!




Kommentarer
johan säger:

kort på dem*

:)

2010-07-23 | 04:22:20
Bloggadress: http://livetsomjlw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback