♥Glass i stora lass



Ska dra med th till kvantum och käka mjukglass, känner att det var ett tag sen nu + att jag är jävligt sugen! Måste få tag på johantoan som är på jobbet, viktigagrejer. Tror dock att han slutar jobba klockan tre, hoppashoppas! Kom just på att jag borde ta kort på mayas tjockmage som man gör med alla andra gravida varelser. Hon orkar ju knappt gå, hon går typ mellan mitt rum och matskålen, ibland stannar hon på lilltoan för att göra sina behov, anar att det strax är pågång! Dock kommer jag garanterat missa det för att jag är i stockholm :D Nej nu måste jag fixa mig och sen skynda mig till kvantum för min mage kurrar ordentligt!!!

Kommentarer
Anonym säger:

glass i stora lass är gott önskar jag kunde ha det också :) lite avundsjuk glass är ju oftast dyrt. Fin kisse längst upp också!

2010-06-16 | 14:52:16
johannalw säger:

Här i luleå kostar en mjukglass 15kr på kvantum, man får strössel på köpet, riktigt god glass!:) Tack, hon är dock väldans tjock nu, pga av att ungarna kommer i veckan eller nästa:)

2010-06-16 | 15:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback