♥Godmorgon FAN!

kom hem i morse kring nio, gick och la mig och kring tre halv fyra vaknar jag av att Johan kommer och kryper ner i sängen med mig, grymt mysigt var det! Kändes som att det inte var på riktigt, som att det var en dröm. Bad honom nypa mig i armen för att jag skulle veta, och det var tydligen ingen dröm! Har saknat honom nå fruktansvärt mycket, helt sjukt! Efter lite mer än 2,5år så är jag fortf lika kär, älskar honom lika mycket om inte mer! Vill leva varje dag med honom för resten av mitt liv!♥

Kring sju-tiden råkade jag somna, det skulle jag inte ha gjort, det var dumt av mig... Måste lösa detta. Dock ligger sötjohan fortf och sussar i min säng! Sitter och lyssnar på Michael Jackson - You are not alone. Superfin låt och jag är helt fast i den just nu, dock är det ju inte den nyaste låten men ack så bra den är!

Det har varit en superbra vecka i Stockholm men jag är ändå glad att vara hemma i Luleå, hoppas på att vädret är på min sida nu då bara. Nej nu ska jag hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback