♥Godmorgon(?)

Sitter här med kattungarna och maya i soffan. Vi sa just hejdå till älsklingen som ska iväg till jobbet:) Såg just att kattungarna har bajsat lite i lådan där dem ligger och deras bajskorvar påminner eller är exakt likadana som mina möss bajskorvar som jag hade förr i tiden, dem är typ minimala nästan obefintliga! Maya har just nu fullt upp med att tvätta en av ungarna. Ska bli så mysigt när jag kommer hem från stockholm och dem har växt litegrann kanske till och med öppnat ögonen? vem vet? Idag klockan 12 ska jag rusa till tvättstugan och tvätta massa kläder som jag ska ha till stockholm! Börjar kännas att det närmar sig snart! Blev ändrade planer igårkväll förresten, Drog till johan men väl där ringer Victor och frågar om jag är hemma för att han ska komma och kolla på kattungarna, så vi åker tillbaka till mig och spendera natten här:) pusshej:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback