♥gud så skönt!

Duschade nyss och måste säga att det var riktigt jävla skönt! Har inte duschat så mycket medans vi varit här, utan det har mest låtit "vi duschar i morgon istället". nu har jag iaf äntligen duschat så jävla skönt! Vi ska snart dra in till stan för lite "sista-dagen-shopping", ska inhandla det jag tänkt köpa under veckan men varit lite tveksam på och sen funderat på det och bestämt mig på att köpa det:) Skulle behöva få nåt i magen också den vrålar! Finns typ inte så mycket mat för att vi har käkat upp allt så hungriga som vi är ;)

I morgon klockan 06.55 avgår vårat flyg från arlanda, ska bli jäkligt skönt att få somna och ha sin andra halva bredvid sig!♥ och vakna och ha sin andra halva där! Det är så underbart att vakna med den man älskar allra mest.

Det kommer nog gå ganska fort tills jag och th börjar sakna huvudstaden. Hade ju varit perfa om våra pojkvänner kunde varit här med oss, vi satt och drömde oss bort om att johan och arvid hade planerat tillsammans att överrraska oss genom att ta flyget hit och vara här på morgonen när vi vaknar! dock blev den drömmen aldrig sanning, sånt händer nog bara i filmer. Snart har th duschat klart och då ska vi fixa oss och sen bär det iväg till stan, puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback