♥hejsandå

Har just packat min väska, eller försökt rättare sagt. Sitter och försöker lista ut en lösning till mina packproblem. Måste erkänna att min mor känner mig allt för väl, bättre än jag känner mig själv faktiskt. När jag höll på att packa sa hon till mig "ta inte med för mycket kläder så att du inte får igen väskan sen när du ska hem, du kommer säkert shoppa en massa där borta ändå". Smart som jag är tror jag att jag inte ska shoppa så mycket eftersom jag har så lite pengar, dock fick jag med mig ganska mycket från affärerna så nu har jag problem. Blir nog att packa lite i handväskan och ha på planet...

Sitter just nu och tittar på när th lugnt och fint slår på sin dator. Med jämna mellanrum spelar ths dator en trudelutt på trumpet och detta betyder att hon får mejl, inte konstigt att människan har över 1000 olästa mejl. Så vill ni nå th och det är viktigt, jag varnar er skicka tammefan inte ett mejl åt henne!

Johan gick och la sig klockan åtta typ så han har jag inte kunnat prata nåt med under kvällen, men viggo har varit kontaktbar! riktigt trevligt att ha nån normal människa att konversera med... Blir snart att dra sig iväg mor arlanda och sen hem till LULEÅ, äntligen säger jag bara! Två timmar kvar!! Puss och hejdå stockolm syns en annan gång:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback