♥Med guuuuu

Köpte ett par två par strumpbyxor från hm igår, såna där med små prickar. Hade dem ungefär i två timmar idag och dem är redan helt jävla förstörda, fan vad less man blir!-.- Ingenting verkar gå min väg, bajsstrumpbyxor! tur att jag har ett par till iaf, ska vara väldigt försiktig med dem!

Har sett film idag, en film som jag har tänkt se jättelänge men ingen har velat se med mig, precious hette den iaf. Tryck på länken så ser du vad den handlar om. Den var iaf jättebra men väldigt hemskt. Tänk att sånt där förekommer på riktigt, men gud.. Se den!

Har pratat med älsklingen idag, så skönt att höra hans röst. Saknar verkligen min pojke! Har inte hunnit prata så mycket eftersom båda har gjort annat och jag orkar inte springa och prata i tele när man är på stan och gör saker. Känns inge skojigt juh :) Nu ska jag fortsätta nörda min facebook-spel ett tag till och sen sova, godnatt och pusstjing:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback