♥Shittanbritta

Nu är klockan typ mycket (?) jag vet inte vad som är sent eller tidigt längre;s Vet bara att man sover när man är trött och kliver upp när man vaknar. Sitter som vanligt och nördar facebook-spel (y) Längtar hem till älsklingen, kommer hem tidigt på tisdag och johan jobbar så vi kommer ändå inte få träffa varandra förrän han slutar på jobbet :/ det är pissigt. Insåg idag att jag köpt en hel del, men också en hel del mer än då jag var här förra året och då hade jag fan mycket mer pengar;o

I morgon eller måndag blir det att köpa nya prickstrumpbyxor och på måndag ska vi också på naturhistoriskamuséet! Sitter och lyssnar på vm-låten, den har ett riktigt skönt beat, dock är det inte så lätt att lära sig texten förutom "waka waka eh eh". Riktigt skön låt annars! Bra shakira, BRA! Snart är det dags för sängen, undra om vi får lika bra sovmorgon som idag!! Brukar ju alltid vakna av att svetten, gjorde nog inte det i morse för att det regnade på morgonen! Lägger in nån snygging-bild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback