♥Stadsrunda

har varit och rastar en rottweiler på förmiddagen, fyfan så läskigt! hundar är inte roliga, skitläskiga.. Helt plötsligt kan dem bara komma och bita en... Gick iaf bra, klappade den och den fick vara nära mig utan att jag fick en panikattack.

Drog en runda på stan och skulle köpa lite strumpbyxor och tunnaleggins. Hittade trepack på åhlens för 49kr men typ två meter bort fanns det fempack för 59kr, alltså får man två par extra för 10kr. Slog till. fyndade lite annat också (y) Skulle fika och jag tog en milkshake för att jag trodde att det skulle vara billigt men icket, 47 jävla kronor. helt jävla otroligt att man kan ta betalt så jävla mycket för lite mjölk och bär!!! helt otroligt säger jag bara. aldrig mer fika där. Beställde just pizza, gött. cya!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback