♥Underbart!

Var inte alls bra att jag vaknade 12 på natten och inte kunde somna om, men efter kanske 2,5timme somnade jag om... Det var väldigt bra vet inte hur jag skulle ha orkat om jag klivit upp då. Fick iallafall sova någon timme till som tur var. Idag ska jag packa upp min väska, duscha, städa i köket och senare pratade mamma om att dra till Storheden och kolla på tapeter.. Blir nog bra! Drar hem till Johan senare också. Skickade förövrigt honom till jobbet för en stund sedan, egentligen ville jag bara hålla honom hemma för att han hade en sån fruktansvärd hosta;s ville bädda ner honom i sängen med en kopp te så att han frisknar till! Ska fota lite kläder och sätta ut i bloggen också, pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback