♥40 dagar kvar!

Nu är det endast 40 dagar kvar tills våran älskade resa bär av!♥

Igår var jag med johan, vi var hos mig först och käkade sen blev vi hämtade av Anders och Lena för att åka och fira Terence (Johans systers pojkvän, finns det inte typ ett lättare ord för det?) aja, det var trevlans mycket god blåbärspaj!! Sen åkte vi tillbaka till mig, jag hade illa huvudvärk, kändes nästan som att migrän var påväg ;s Tog en ibumentin och la mig i sängen med en skål popcorn och hjärtat och såg på film, vi såg... Happy Gilmore. Vädligt bra film! den verkar inte bra när man bara zappar igenom den men när man ser den så är den verkligen bra!

Idag har jag varit på skolan och gjort nationella prov i matte, gick nog helt okej! Drog på inpuls efter åt och sprang några kilometer på bandet sen for jag och kollade på bikinis, provade några men insåg snabbt att jag inte är någon bikini ELLER baddräkts människa!?!? hur fan kan man inte vara det!? Måste iaf hitta någon som passar! ska ta ett lååångt bad nu, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback