♥Aningen patetiskt



Anar att mitt förra inlägg var en aningens patetiskt, vet inte riktigt vad jag tänkte jag jag tröck på "Spara och publicera" ;s Har iaf just tagit en lång dusch/bad hårinpackning, ansiktsmask och en rakhyvel var inblandade!;) Var iaf riktigt skönt eftersom jag kände mig som ett riktigt äckel när jag la mig i badet. Ska snart laga lite mat, rätten är... stuvade makaroner och korv :D någon som är förvånad på något sätt? Senare blir det att fixa sig och sen dra iväg till bergviken för lite...fest (?) det skulle vara filmkväll med alkoholhaltiga-drycker, men det kommer nog inte bli så, det slutar som förragången när vi satt hela kvällen i köket och låtsades att vi nångång skulle se film. Jag är dock en duktig kvinna som ska hålla mig nykter hela kvällen eftersom jag kör! pusshej:*

Kommentarer
Mamma säger:

Kram på dig gumman :)

2010-05-28 | 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback