♥Fest (?)



Här är en lagomt ny bild på mig och therese som togs typ 2006 (?)

Var iaf på fest igår, eller nåt liknande var inte så mycket folk. Alla var fulla utom jag som försökte vara ansvarsfull och det var jag också. Även fast jag blev påpackad massa dricka så var jag duktig och sa nej. Jag är iaf det enda levande beviset på den här jorden att man kan ha skojj utan alkohol. Är riktigt jävla trött måste jag få erkänna.  Jag har ingen aning om vad jag ska äta idag måste ju fan laga mat själv, ska man orka äta någonting eller ska jag bara dricka upp min ramlösa? slog nyss igång diskmaskinen också. Har inte så mycket att skriva så det blir mest en massa onödigt. hejdå!

Kommentarer
Mamma säger:

Älskar dig gumman

2010-06-01 | 08:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback