♥Fick order




Hejhej, fick strikta order av en viss Therese att uppdatera min blogg för att jag tydligen inte gjort det på år och dar! Aja, nu uppdaterar jag iaf. Kan meddela att i morgon ska jag och jullan plugga på skolan istället för att vara på våra praktikplatser. Vi båda kände att vi hade mycket plugg att få undan och det går inte att koncentrera oss på praktiken och det vore perfekt att bara få vara vi två och plugga en dag. Kommer bli mycket bra! Lördagen sprang jag ju stadsmaran fick tiden 1 timme och 25 min, dock kom jag minst 10 min sent så min egentliga tid är 1 timme och 15 min! I morgon ska vi fira tim som fyller fyra på fredag dock kan vi inte fira honom då för att mamma är bortrest! Nu ska jag ta och höra av mig till min älskling som jag förövrigt älskar alldeles för mycket än vad som borde vara lagligt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback