♥Myskväll



Tja bloggen (h) Sitter här och skriver mitt sista inlägg (tror jag) för dagen och eventuellt nästa dag också om jag inte uppdaterar hemma hos johan! Ska iaf snart dra iväg till sara för en liten filmkväll kan man väl säga :) Blir att sova där eller dra till johan ikväll, trevligt! Väntar just nu ett samtal från honom för att se hur det blir, men man får väl hålla tummarna? Har varit en ganska slö dag, tänkte ju träna men kroppen behöver vila! Det blir mer träning i morgon! Ja, kortet ovan knäppte jag igår för att min lilla kisse var så himla söt när hon försökte vara en människa och äta vid köksbordet! söt kisse den där maya! men nu ska jag packa och ha mobilen beredd för när som helst ringer min prins!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback