♥Slöar



Jag är väldigt ledsna att ni måste stå ut med massor med bilder på mig som dessutom har väldigt dålig kvalité eftersom dem är tagna med min mobil! Vaknade klockan 10 i morse även fast jag gick och la mig typ tre igår, väldigt underligt;s idag har jag då bara slöat, inget annat! Ska sälja min cooling-cykel och köpa en kärring-cykel, dock måste jag fixa till den så att alla dumma köpare tror att den är bättre än vad den egentligen är! Hoppas att jag iallafall får 1200kr för den så att jag slipper lägga ut pengar när jag ska köpa min nya fina biltema-cykel! det är ju bra också om jag får liiiite mer så att jag har till stockholmsresan :) nej nu ska jag ta tag i mitt rum, är less på att det ser ut som att någon har....vänt upp och ner på det och skakat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback