♥solsolsol

Har tyvärr inga bilder :/ Min helg har iaf sett ut såhär!

Onsdag:
Vi tänkte se film hos simon blev dock inget utav det för att alla andra var taggade på att dricka dock var jag duktig och höll mig borta för att jag skulle köra moped hem!

Torsdag:
Julia kom till mig och vi gjorde fruktsallad och såg på film, Never back down. Kan ju iofs sätta in en bild på framsidan av filmen! Hon sov över och på morgonen fixa vi naglarna!

Fredag:
Drog till sara för en myskväll, vi såg skräckfilm. Eller nja, det var mer en porrfilm med inslag av skräck, den var alltså helt psyk! människan som kommit på filmen måste vara helt sjuk i skallen. I en av första scenen får man se den mest intima sexscenen alltså när mannen för in sin jaa i kvinnan! Medans det händer hoppar deras unge ut genom fönstret för att morsan förstört hans fötter när hon satt skorna på fel fot. Sen under filmen vill hon ha sex hela tiden! Hon typ våldtar honom! I slutet av filmen när hon våldtagit honom typ tar hon ett vedträ och krossar hans penis med vedträt. Direkt efter det runkar hon av människan och han sprutar blod!?!? bara här är allt helt psyk.. ja efter allt det där var han ju såklart medvetslös och hon vill ju inte att han ska smita så att första borrar hon hål i hans vad med en sån där gammal borr som man skruvar förhand med och sen sätter hon fast en såndär stor slipsten i hålet och fäster den och kastar bort verktyget. Hon blir även schizkofren ;o det sjukaste är när hon tar fram en sax och klipper bort klitoris!! Vill inte säga mer..

Lördag:
Låg och pressa sol med sara till typ tre. Drog till johan och var med han själv ett tag. Sen drog vi och var med offe och viggo också. Offe skjutsa runt oss i hela luleå typ, nej men, hertsön -> storheden -> kvantum -> björx -> porsön (där vi spelade freesbegolf, jag suger!!) -> björx!

Söndag:
Varit ute och åkt med när johan övningskört, vi har nog parkerat i alla parkeringshus i luleå nu! spelat lite kort med hans lillasyster och sen åkte jag hem :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback