♥ Visste ni att...?



Har varit riktigt kass på att uppdatera, men det är för att jag spenderat väldigt mycket tid med min kära pojkvän de senaste dagarna! Älskar verkligen att vara med den människan, eller ja, jag älskar väl allt med honom!:) Är så himlans glad att jag ens har honom, borde nog börja uppskatta honom mer än jag gör! Ja det ska jag göra, från och med nu! Han är faktiskt väldigt mycket för mig och det kan nog vara ganska jobbigt till och från tror att jag kan vara en ganska krävande människa. Läser du det här så vet du att jag älskar dig :) Men från det..



Många klagar och förstår inte varför jag har svårt att sova hemma själv? Jag förstår inte hur folk inte bara kan acceptera det, vissa är rädda för mörker andra är rädda för ensamhet. Sure, jag kan vara ensam en stund hemma, men att sova hemma själv gör mig livrädd och jag kan inte sova. För det första för att flera personer har sagt att dem ser saker i våran lägenhet! Bara det gör mig typ så rädd att jag vill skita på mig och för det andra pga mina grannar tror jag. Dem bråkar som svin hela kvällarna och ibland ett tag mot natten också och det är ganska obehagligt. Sen tycker jag att det är obehagligt när man bor i lägenhet och kan höra massa underliga ljud och man kan inte tänka att det bara var nån i familjen utan det är faktiskt någon annan som man inte känner som lever om eller liknande. Alla har sina rädslor, det här är mina. Get used to it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback