♥ChaCha

Idag är det en sån där skön dag, fredag! Dock vaknade jag halv sju när jag egentligen skulle kliva upp halv nio, kunde inte somna om. Så jag får väl ta vara på tiden istället för att ligga i sängen och försöka sova i två timmar! Funderar på att städa upp i mitt rum och sen kanske jag gör lite läxor, låter väl som en bra idé? Idag har jag endast en lektion som är matte, tänkte dra och träna efteråt. I helgen är jag och hjärtat ensamma i våran lägenhet så om du undrar så vet du vart jag befinner mig och anledningen till att jag knappt lägger upp några nya bilder är för att jag är less på att min dator är trasig så jag orkar inte ta några nya och på min gamla dator finns bara gamla bilder, men det är väl också trevligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback