♥Godnatt på er!

Nu hade jag inte riktigt tänkt gå och sova men det blir nog inge mer uppdatering ikväll. Ska snart gå och ta ett bad, och sen bara ta det lugnt idag. Börjar klockan två i morgon men jag är ändå jättetrött redan nu... Typiskt. Varje gång man börjar tidigt är man jättepigg och sen när man börjar sent är man jättetrött på kvällen, det är alltid så! funderar på att gå och lägga mig på ett tag och sen kliva upp lite tidigare i morgon så att jag hinner plugga innan jag drar till praktiken.

Idag efter skolan var jag och köpte en födelsedagspresent åt min mor. Kan visa sen efter att hon fått det för annars avslöjar jag nog mig, hehe! Nej godnatt på er och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback