♥Nu så!

Har inte uppdaterat något sen i fredags men det är för att jag och Johan bara har myst hela helgen! I fredags bäddade vi upp våran hörnsoffa som även går att göra till en säng också låg vi där och såg film och myste. Nej vi såg serier, desperate housewives, weeds, dexter, two and a half men och how i met your mother. Riktigt bra serier allihop, bör ses! I lördags satt vi och lirade halo reach med victor, riktigt kass jag är alltså. När man spelar på xboxen ska man alltså på två olika joysticks kunna kontrollera snubben samtidigt som man siktar och skjuter och allt samtidigt! Skitsvårt! Sen har vi sett scary movie 1 och 2! I eftermiddag har jag och Johan spelar halo själva och då spelade vi en annan sort och då gick det lite bättre för mig, var dock fortfarande dålig! Jobbade nyss lite matte med mamma och nu ska jag bara chilla en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback