♥Shopping

Köpte två koftor på lindex för 270kr! Fattar ni vilket sjukt bra pris det är?;o Det var två koftor som jag kollat på aslänge som jag tänkte köpa för några dagar sen men då kom jag på att jag skulle vänta tills jag fått hade kupongerna som jag glömt hemma. När jag kommer dit igår och skulle köpa dom var det halva priset på allt som var stickat! + att jag hade lite pengar på ett presentkort och det var en liten lösmaska inne i fickan som jag fick 50kr rabatt för. Så jag betalde alltså 270kr för något som skulle ha kostat så mycket som 650kr, helt sjukt!;D orkade inte ta kort och det vara bara ena koftan som det fanns bild på inne på lindex hemsida! Ni får se den andra en annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback