♥Skön dag

Idag har det varit en riktigt skön dag trotts att jag klev upp klockan fem för att vara på praktiken klockan halv sju. Fick sluta halv elva och då drog jag in till stan. Först till make up store för att fråga om det gick att få plocka ögonbrynen nån annan dag än söndagar då dom har drop in, och jajamen det gick och fixa. Fick dock komma tillbaka komma ett men det blev super får då hann jag dra en snabbsväng på gymmet. Ögonbrynen blev gudomliga!;D Nu håller jag på att bränna en mixcd till bilen :) Det är nåt allvarligt fel på facebook! Haha vi fick i lite av allt möjligt i cdn, allt från lars winnerbäck till avenged sevenfold! Nu måste jag fan käka nåt. Håller på att avlida av svält,  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback