♥Tjena!

Var på skolan igår och gjorde matteprov, blir nog ett ig. Men skit i det, lägger det bakom mig nu... Sen drog jag intill stan och köpte två koftor för ett superpris! Visar och berättar mer snart! Sen skulle jag in på toan på smedjan och träffade mimmi och starry där så då bestämde vi att jag skulle komma på idol-kväll (glömde att kissa). Sen kom hjärtat och hämtade upp mig och vi drog hem till mig och jag packade lite saker sen skjutsade han mig till björsbyn där mimmi bor. Vi spelade the italian job, såg idol, såg albert och herbert, såg peter pan 2. Carro kom också! vi käkade pizza, asgott! Min mössa ser sådär konstig ut för att jag hade kliat och inte upptäckt den ännu. Lite senare kommer sara hit och vi ska väl se en film eller något och bara ha lite lördags-mys! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback