♥Typisk söndag!

Känner att det här kommer bli en sån där typisk söndag. Startade dagen med att färga ögonfransarna sen käkade jag en god frukost! Städade mitt rum och lilla toaletten igår, dammsög och skurade. Idag fortsatte jag städandet med att dammsuga, kök, hall och vardagsrum. Orkar dock inte skura ;) Satte igång diskmaskinen för en stund sen och nu sitter jag med en ansiktsmask och efter det tar jag ett bad med hårinpackning! Ikväll blir det mys med hjärtat, så det kan nog inte bli en mer perfekt söndag? Ikväll ska vi även köra och hämta mamma på kallax. Nu ska jag fortsätta min braiga söndag! Hoppas ni också har en sån där skön söndag och laddar upp inför veckan! Tänkte lägga in en snygging bild på mig med masken, men blogg.se ville inte riktigt det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback