♥Vetevärmare?

Shit vilken dålig uppdatering, den är verkligen riktigt dålig! Men jag är inte riktigt på humör. Sov ensam i natt så jag kunde inte somna på jättelänge och för att ens kunna somna var jag tvungen att ta på mig tjocktröja, leggins och tjocksockar. Har dessutom elementet på högsta! Funderar på att köpa en värmedyna eller en vetevärmare att ha i sängen när man ska sova själv. Har kollat lite vad dom kostar och ungefär 300-400kr och det känns liite väl dyrt... Kanske önska sig i julklapp eller nåt? Nej nu orkar jag inte skriva mer för jag orkar knappt röra armarna efter dagens pass på gymmet!    snygg bild va? :)

Kommentarer
Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare säger:

Ja nu när du säger det så känner jag igen dej :)



2010-11-15 | 17:58:03
Bloggadress: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback