♥Då&Nu

För 1 år sedan;
Hur gammal var du? - 16
Vilken klass gick du i? - 1an
Vad hade du för hårfärg? - Brunt hår
Hur lång var du? - 1.58 typ
Hade du någon pojk/flickvän? - japp
Vad brukade du göra på fritiden? - Träna, umgås och vara med min pojkvän!
Vilka umgicks du med? - Ett pr coolingar!
Hur såg du ut? - Kan slänga in en bild!
Var allt bättre då? - nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - nope
Har du förändrats? - ja

Nu;
Hur gammal är du? - 17
Vilken klass går du i? - 2an
Vad har du för hårfärg? - mörkbrunt
Hur lång är du? - 1.58
Vem är du kär i? - Min Johan
Har du någon pojk/flickvän? - ja
Vad brukar du göra på fritiden? - Hehe, shoppa, umgås, träna och vara med pojkvän
Vilka umgås du med? - Mina polare!
Hur ser du ut? - som mig`?
Har du kysst någon? - japp
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - nja
Ljugit för en bra vän? -  tror inte de
Svikit någon? - hoppas inte det
Fuskat på prov/läxförhör? - japp ;)
Blivit kallad Bögjävel? - nej
Kallat någon Bögjävel? - yarå
Druckit alkohol? - mjo
Vem Skrev du senast till på msn? - Jullan
Kramade du senast? - Johan
Vill du vara med just nu? - Vill att johan ska komma hem!
Ringde dig senast? - Jullan
Skickade ett sms till dig senast? -mamma
Skickade du ett sms till senast? - mamma
Vad Drack du senast? - mjölk
Köpte du senast? - hål i örat
Gjorde du igår? - skola
Ska du göra imorgon? - köpa ny jacka!
Vill du göra just nu? - fixa håret
Åt du senast? - macka
Är närmast dig som är rosa? - mitt försvarets hudsalva

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - jajamen
Du har sårat nån så de börjat gråta - inte vad jag vet
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - japp
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - japp
Du har haft ett förhållande som varade över två år - japp

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - japp :)
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - nej
Jag har en hemlighet som ingen vet - nej
Jag har fuskat i ett spel - ja
Jag har struntat i ett prov - nej


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - jag kan svälja piller
Jag har tagit mediciner mot depression - nope
Jag har anorexia och/eller bulimi - icket
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - nej
Jag har somnat gråtande - japp

DÖDEN
Jag hatar begravningar - det är naturligt.
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej

Då:


Nu:


Kommentarer
rock n roll mamma säger:

kul test! det är bra o göra när man inte har ngt vettigt att skriva men ändå vill uppdatera!

2010-10-20 | 18:30:17
Bloggadress: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback