♥Det blir vad jag gör det till

JIPPI, hittade just min minneskortsläsare! LYCKA!!! Okej nu lugnar vi... Det var iaf grymt bra, för nu slipper jag lägga ut 350kr bara för att jag är en slarver. Tänkte städa upp här i  mitt rum igår men det kändes inte någon vidare idé eftersom att jag visste att jag ändå var tvungen att riva ut ännu mer när jag skulle leta min minneskortsläsare. Men jag hade satt upp den på min garderob mellan två lådor när jag skulle flytta på garderoben och jag har ingen aning om varför jag hade gjort detta.

Har även kommit på att det är mycket bättre och skönare att lyssna på musik när man har ett par rediga högtalare. Har fått låna ett par Logitech-högtalare av Johan på obestämd tid! Är fläskigt trött så det blir en tiiidig kväll! Skönt att börja klockan 13 i morgon iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback