♥Hm...

Mamma kom just in till mig och sa några smarta rader.

M - Kan tror jag ska dränka din fisk!
Jag - Man kan inte dränka fiskar mamma.
M - Men jag tror att jag ska det och sen ska jag köpa en ny.
J - Hmm....

Detta nedan är då min ursprungliga fisk som jag så fint hade köpt själv. Dock så köpte min nästa lika smarta pappa en TILL kampfisk och två kampfiskar betyder att den andra kommer vara död inom inte så länge. Det var exakt så det blev och min så fina prins Jontz dock en ack så smärtsam död. Först Blev hela hans svans nästintill uppäten av den andra idiot till fisk och sen dog han. Har haft två räkor också men dom...försvann. Ja spårlöst borta. Lika bra de, var ändå livrädd för dom. Nu kanske ni undrar vad det spelar för roll, men det kan vara ganska jobbigt när man ska typ rensa akvariet och man måste typ röra i dom, vilket jag vägrade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback