♥Höstlov

Jag glömmer hela tiden bort att det är lov nästa vecka, jag tänker att jag kommer vara jätteupptagen med skolan och sen kommer jag på "jajuste vi är ju lediga nästa vecka". Den här gången har jag inte hunnit längta sådär till loven som man gjorde förut. Flera veckor innan började man räkna ner och planera vad man skulle göra på lovet, men till det här lovet har det inte hunnits med. Nej helt plötsligt var lovet bara här. Vilket är väldigt skönt. Det är även väldigt skönt att jag inte planerat ett dugg den här veckan! Förut hade jag alltid fullt upp på alla loven och det blev aldrig en lugn stund. Det ska bli riktigt skönt! Det här lovet ska jag bara njuta av och njuta av alla som hör till! Ska bli så skönt att kunna sova ut och slappna av hela dagarna.

En bild från förra höstlovet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback