♥Typiskt

Skrev nyss ett inlägg men det försvann, sådär lagomt typiskt tycker jag. Ska iag gå och duscha. Ska bli en såndär skön dusch sen ska jag plugga shakespeare eller jag ska till och börja med läsa en förkortad version av romeo och julia. Sen ska jag skriva en sammanfattning på högst 100 ord, man blir grymt svårt och man blir väldigt begränsad! Borde nog kolla igenom matten också, är ju så förbannat kass på det att det inte finns några ord som kan förklara! Har typ ont i ryggen när jag sitter, eller där uppe i ryggen, tror minsann att jag sovit konstigt.. Nej, hejdå. Nu ska jag ta lite tid för mig själv!:)


Kommentarer
J ♥ säger:

Hejsan sötnos! ♥



Är du möjligtvis intresserad utav att köpa en ny, helt oanvänd och super billig trenchcoat?

Kika isf in hos mig =)



Här är direktlänk till inlägget. http://marigold.devote.se/blogs/6392912/trenchcoat-saeljes-.htm



puss&kram

2010-10-20 | 13:09:33
Bloggadress: http://Marigold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback