♥ÅhNej

Som ni kanske vet, har skrivit om det förut så är jag fruktansvärt rädd för att sova ensam hemma. Jag är inte rädd att det ska komma någon att mörda mig eller så. Men jag är rädd att någon ska komma och dra och rycka i mitt handtag till ytterdörren, komma och banka eller knacka på dörren eller något av alla fönster i lägenheten. Är även jätterädd för att, ni vet när man ska låsa dörren på kvällen och man öppnar dörren för att se om den är låst, tänk om någon skulle ta tag i handtaget på andra sidan och börja dra eller slita upp dörren. Sånt är jag rädd för! Har alltid bott uppe förut och då är ju inte sånt där möjligt, det är därför jag aldrig varit rädd i någon annan lägenhet som vi bott i.

Idag i alla fall skulle jag för första gången prova att sova själv och Johan vet hur jäkla rädd jag är. Tror ni inte att han kommer hit och skrämmer mig. Förstod direkt att det var han för att jag nyss pratat med han och berättat hur läskigt jag skulle tycka att det var om någon skulle komma och knacka på mitt fönster. Så han, viggo och offe kommer hit på ett nattvisit. Kommer nog aldrig kunna slappna av och sova nu. Får se hur det här går. Vet inte vad jag ska göra i morgon heller. Kanske ska sätta i öronproppar så att jag inte hör om det händer något! Godnatt:*

"Have you run your fingers down the wall
And have you felt your neck skin crawl
When you're searching for the light?
Sometimes when you're scared to take a look
At the corner of the room
You've sensed that something's watching you

Fear of the dark, fear of the dark
I have a constant fear that something's always near
Fear of the dark, fear of the dark
I have a phobia that someone's always there

Have you ever been alone at night
Thought you heard footsteps behind
And turned around and no one's there?
And as you quicken up your pace
You find it hard to look again
Because you're sure there's someone there"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback