♥Fredag

Åh älskar mina fredagar. Har bara en lektion, börjar 10 och slutar 11. Gillar dock inte matte, eller gillar matte i sig men inte lektionerna bara. Var på gymmet efter skolan, 60min bodypump, loveit! Älskar att träna! Finns det något bättre än känslan när man går ner för trapperna till omklädningsrummet och benen vill vika sig? Svar nej!

Var även på stan efter skolan, fick gå runt ganska länge för att jag var tvungen att vänta på att läkaren skulle förnya mitt recept. gick och hämtade ut det och sen gick jag och provade dom där jeansen som jag så länge kikat på, dom satt underbart och hade troligtvis ångrat mig för resten av mitt liv om jag inte köpt dom! Visar er sen, nu ska jag kila vidare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback