♥Hemkommen

Kom just hem från praktiken eller slutade halv åtta, har varit hem till mamma en snabbis och hämtat en sak som jag glömde. Öppnar dörren och utspringer Maya, såklart! Kattskrälle, hade bråttom faktiskt. Sov hela 13timmar i natt, grymt skönt var det! Hade även en superbra dag på praktiken, tiden gick jättefort vilket tyder på att det har varit kul! Hoppas att alla dagar är så här! Uppdateringen är inte så vidare just nu men det är för att dom bara kan ha internet på en dator åt gången :/

Tappade mitt örhänge någon gång idag, en på jobbet märkte det och sa "du har bara ett örhänge idag". Jag fick typ panik och sprang runt och leta ÖVERALLT, insåg sen att den troligtvis inte går att hitta utan att jag nog har tappat den när jag var påväg till bussen och skulle sätta i hörlurarna, tänkte dock att jag för säkerhetens skull leta när jag kommer hem och det gjorde jag. Gissa om örhänget inte låg där vid spegeln där jag plattat håret! Så jävla lycklig! Nu tror ni typ att jag är störd som bryr mig så mycket om ett litet örhänge, men det är faktiskt så att det inte bara är ett fjuttigt ur och pennörhänge, fick dom av min älskling i julklapp förra året!♥ Nu ska jag sluta skriva och fortsätta här!


Kommentarer
Anonym säger:

Hej!

Nu har jag lagt till dig. =)

Cool kamera du har. =)

2010-09-24 | 09:27:55
Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback