♥Skinnexpo

Har varit runt på massa olika ställen idag och tittat på soffor. Tyckte att dom finaste sofforna fanns på skinnexpo! Men gud vad dyra soffor det finns, allt från 10000 till över 30000kr! Finns ju garanterat dyrare! Har äckligt mycket träningsvärk i benen och rumpan idag. Ikväll får ni se bilder på mina nya jeans, dom är underbart fina! Dock så kommer bilderna säkert inte ge någon rättvisa, eftersom man inte ser hur dom sitter, hade kunnat ta bilder på hur dom sitter man har tyvärr inget stativ, det hade underlättat ganska mycket! Tror jag ska önska mig ett sånt när jag fyller år, eller köpa för födelsedagspengarna! Nu ska jag snart ut till stugan, puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback