♥Äntligen!

Åh jag och mamma var nyss på jysk och inhandlade en mörkläggande rullgardin åt mig! Stod ut hela förra sommaren med massor med ljusa mornar (mitt fönster är så samma sida som morgonsolen) utan en rullgardin och vissa morgnar gav jag upp sovandet och klev upp i stället men i sommar blir det andra bullar! De dagar då jag väl är ledig och kan ta sovmorgon så ska detta göras till 100%! Eller så kommer jag vilja kliva upp och njuta av det härliga vädret? Det vet man aldrig...

Nu har jag iaf förutsättningarna för att kunna ta sköna sovmorgnar!


Kommentarer
william säger:

skönt med en svart, då kommer ingen sol in;D

2011-04-26 | 23:03:59
Bloggadress: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback