♥Grillat + Suntan

Tjaa sitter hemma hos th just nu och tjockar i mig massa saker! Var hos mig tidigare idag och käkade grillat, första gången för i år och det var asit gott! Vill ha mera majskolvar;D
När vi kom hem till th så var det nånting som pep och vi sökte asmycket vad det var och trodde att det var någon som plantat en bomb här sen trodde jag att det var telefonen som hade lite batteri men icket. Efter ett tag upptäckte vi att det var brandvarnaren och pustade ut men det var ett jäkal tjorv att få ner den-.-

Tog en prommis till kvantum och handlade allt gotta och sen drog vi till suntan och drog en 20 minutrare! Nu ska vi nörda sim och äta oss tjocka! men jag behöver inte förbereda mig inför beach 2011 eftersom att jag ska jobba hela sommaren :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback