♥Skönaste kvällen!

Åh gud vilken skön kväll det har varit! Bestämde ju oss för att dra till martina och mysa och där bakade vi muffins och tänkte se en film men vi satt mest och snackade och käkade dom! Julia drog efter ett tag för så jag och martina satt och snackade ett tag och jag sköljde ur mitt hår och sen bestämde vi oss för att basta och det var så förbannat skönt så det var inte sant! Har inte bastat sen vi var i riksgränsen med friluftskursen och det var nån vecka sen nu...
I morgon ska jag till min älskling och mysa. Han kommer äntligen hem från uppsala och det ska bli så mysigt att få pussa på honom igen, min lilla prins!♥

Här har vi en nybastad och ren brud som är redo för sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback