♥Tjabba

Sitter på min väldigt effektiva psykologilektion och är väldigt effektiv, eller? Min lärare tycker att jag ska förklara ordet arbetsflit men jag hitter ingen sorts förklaring på någon av alla ordböcker som finns på internet och inte heller finns några synonymer. Kan inte heller hitta något när jag googlar på ordet, så jag antar att det inte är något ord?

Igår fick jag världens fetaste huvudvärk som var kvar i morse när jag vaknade imorse det var stört jobbigt... dock har den nästan försvunnit nu... Ska tillbaka till Johan sen efter skolan och då ska han skjutsa hem mig (h)

Nej nu ska jag försöka hitta vad arbetsflit är egentligen, kanske då man gärna vill arbeta och gärna gör det flitigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback