♥Woop

Hinner visst med ett inlägg såhär på morgonkvisten... Jag trodde att jag skulle vakna klockan sex och direkt trycka på snooze-knappen till ungefär en halvtimme innnan bussen går, men ack vad fel man kan ha om sig själv. Så nu sitter jag här med mina mackor som jag råkade rosta på fullvärme istället för att rosta dom på endast uppvärmning som jag hade tänkt, men ack vad fel man kan ta...

Har ingen lunch till praktiken, fan... Får väl äta nånting där och nu ser jag även att utanför mitt fönster vräker det ner snö, igår var det fet vår, vars tog den vägen minsann? Vädergudarna måste ha ångrat sig och valt att skippa sommaren och ha vinter istället eftersom det är lättare när det redan finns massor med snö ute! :) Nej nu ska sluta svamla och bestämma mig för om jag ska dra hem efter praktiken och fixa mig inför bion eller om jag ska dra och träna, får se hur det blir! puss på alla er som läser:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback