♥Delad jävla tur

Har idag gått en sån kallad delad tur. Börja klockan 07.00 och sen jobba till 13. Då får man gå hem i tre timmar och sen tillbaka till jobbet för att jobba till klockan 20.00. Inte speciellt kul.... Det enda bra med det där lilla hålet mitt i arbetsdagen måste vara att jag fick spenderade några extra timmar med Johan! Älskar verkligen min grabb, ja ni obeskrivligt mycket! Går faktiskt inte att förklara,... Skulle gärna ha stannat där och haft lite mys i det första riktiga höstvädret. Men han skulle ha lan eller "datakalas" som man också kan säga med sina två goda vänner som tyvärr ska flytta ner till stockholm på fredag. Vi brukar umgås ganska mycket alla fyra så det kommer nog bli ganska tomt utan dom :/

Åh snart kan man börja använda massa mysiga halsdukar. Älskar höstkläder! Nu ska jag varva ner med en kopp te och sen sova :) puss på er. I morgon ska jag och fira min kusin som fyller 18år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback