♥Gnatt!

Godnatt på er. Kom hem vid 23 och har sen dess legat i sängen och läst min bok. Den heter Lekrummet som är skriven av John Connor. Den är inte så hiiimla bra men jag har just börjat. Jag gillar böcker då man inte behöver vänta så länge på att det ska bli bra och spännande. Men på något sätt måste ju den här boken var bra annars hade jag ju inte fortsatt läsa, eller hur?

Nu är det bara två dagar kvar tills vi drar till turkiet. Måste packa det mesta i morgon eftersom jag inte har tid något mer i helgen förrän på söndag. Ska skriva en lista på alla saker jag har med så att jag har lite uppsikt över vad jag har med. Jag har en tendens att packa alldeles för mycket. Så om jag har det på en lista kanske jag ser om det är för mycket.

Färgade även ögonfransarna idag, men jag tycker faktiskt inte att det blir så stor skillnad. Vet inte om det är för att jag redan har mörka ögonfransar eller för att färgen är dålig? Har provat två olika märken och jag tycker att ingen av dom funkar. Nej nu ska jag sätta undan lite disk och sen ringa min älskling och efter det blir det natti natt. puss på er också hörs vi i morgon innan jobbet! hoppas att det inte hänt någonting där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback