♥Iväg för att jobba.

Nu ska jag för näst sista gången dra iväg för att jobba. I morgon är sista dagen och det ska bli så tråkigt men samtidigt skönt. Vi ska ju till turkiet och skolan börjar och man får träffa alla igen. Allt blir som vanligt helt enkelt. Man kommer in i rutinerna och man får äntligen göra bort skolan! Dock blir det ju att plugga vidare sen men först har jag nog tänkt jobba. Eller det beror på hur Johan ska göra och om han kommer inte på det han vill gå osv. Ska alldeles snart springa iväg till bussen. Eller oj klockan var ju jättelite!

Idag har jag haft den hemskaste natten någonsin i mitt liv förutom nätter då man legat i högfeber och magsjuka typ! Igår var det ju så mysigt när regnet smattrade så jag tänkte att jag skippar öronproppar och ligger och lyssnar till regnet. För er som inte vet det så använder jag alltid öronproppar när jag sover. Men för att komma till saken så gick det inte så bra att somna. Låg som halvt vaken och försökte sova och vred och vände på mig enda tills klockan blev nio. Då gav jag upp öronpropparna och somnade tillslut 20 över nio och sov till kvart i tolv. Jag har alltså inte sovit mycket alls inatt. Jag gick och la mig vid fyra. Inatt blir det att sova tidigt för i morgon ska jag upp före fan. Måste vara på jobbet klockan 07.00!

Oj vad konstigt mitt ena ögonbryn såg ut, tur att det inte ser ut så på riktigt! Nu ska jag slå av datorn strax och sen gå till bussen som tar mig till jobbet. pusspuss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback