♥Nattinatti

Hejsan ligger i sängen just nu och har sett sista avsnittet av PLL för säsongen. Spännande avslutning var det och nu längtar jag till nästa säsong börjar! Ska till Johan i morgon och mysa:) Vi har inte varit med varann sen vi kom hem från Turkiet så nu saknar jag min pöjk otroligt mycket! Åh längtar tills jag får somna bredvid honom varje natt och vakna upp bredvid honom varje morgon. Ska alldeles snart gå och sussa. Blir en tidig morgon, börjar klockan 8.15 och har en enda lektion som är enda till klockan 12. Det är sjukvårdslektion om någon undrar. Har haft sjukt många fler besökare än vanligt idag och inte en enda kommentar, konstigt...
Tänkte gå och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och ringa min babe! Godnatt:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback