♥Sista besöket

Har just ätit middag. Kyckling, champinjoner, beasås och sallad gjort på kålhuvud. Kom hem från stugan för ett tag sen. Var en trevlig helg. Igår kväll drog vi till min barndomskompis som bor på andra sidan av sjön där våran stuga är. Där red vi, badade i deras pool och bastade!  Det var asskönt att basta!!! Det var även mycket trevigt att rida litegrann, var väldigt länge sen jag gjorde det. Men ska dra dit oftare och rida! Är ju så himla härligt!
Fick även låna hem en lchf-kokbok som farmor hade! Så nu kan man få lite inspiration :)

Här även fått brev från läkaren om att jag ska få gå på mitt sista läkarbesök på barnavdelningen i sunderbyn. Så sen kommer jag bli som dom stora människorna som måste gå till vuxenläkare, buhu!

Här är några bilder från igår. Bilden längst ner till vänster visar ungefär hur våran fiskelycka igår var... Kanske blir fler bilder någon annan gång. Hörs vid senare tillfälle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback