♥Blää!

Vilken riktig dålig dag det har varit idag. Började dagen på praktiken, det gick väl bra. Skulle gå tidigare och åka på ett möte. Skulle åka med min lärare dit eftersom hon varit på sjukhuset och haft studiebesök med den andra klassen. Men så blev det inte eftersom hon svimmat under studiebesöket. Så hon skulle få åka till akuten (var dock inte långt eftersom hon redan var på sjukan) och göra ett ekg och lite annat. Åkte hem och somnade i 2,5timme. Fick sedan städa upp efter mina kära syskon som inte klarar det själva... okej det kanske inte lät så jobbigt, men det var de! Har nu suttit och jobbat med min och jullans vattengympa i 3timmar... Har gjort en musiklista och ska försöka hitta en cd-skiva och bränna dom.

Det ovan skrev jag för ungefär 4timmar sen men glömde uppdatera!

Drog iaf på gymmet och körde litegrann efter allt tjorv. Är fräsch och nyduschad och redo för nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback