♥Jobbelijobb

Vaknade klockan fem och var hyffsat pigg, det var ju suveränt när klockan skulle ringa en kvart senare. Nu sitter jag iaf här nyäten och trött. Ska gå och borsta tänderna och fräscha till mig litegrann ska ju ändå vara på jobbet hela dagen. På tal om ingenting men igår när jag var på jobbet och skulle börja gå ner och byta om till mina egna kläder så slängde jag mina jobbkläder i den stooooora tvättkorgen och såklart hade jag glömt att ta ut min ring från fickan. Så där fick jag stå och försöka hitta min tröja och sen hittade jag ringen i den vänstra fickan. Det var ren lycka när jag hittade min fina ring!

Efter jobbet ska jag dra in till stan och möta om Johans syster för lite solarium och gym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback