♥Nu är det jul igen

Hejsan på er. Började dagen med frukost hemma hos sofia och sedan började vi baka. Det var helt perfekt med tid. Vid strax efter 11 var vi klara så då bar det av till max för lite käk och sen hem till sofia igen och hämta alltid och sen for vi med bussen till lulsundet. Shit vad dom äldre uppskattade fikat och jag tror aldrig att jag har sett gamlingar fika så mycket. Dom som brukar bli mätta efter en liten kaka åt så fruktansvärt mycket. Gott måste det iaf ha varit! Det var så roligt och det var redan några som frågade efter boken och som var intresserade av att köpa. Planen är att boken ska vara klar till i januari! Nu ska jag iaf göra ett ryck och städa mitt rum och även packa väskan för i morgon åker jag till hjärtat mitt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback