♥Hejsan

Idag har jag varit med jullan! Sov över där igår efter att dom andra tjejerna hade dragit hem. Vaknade kring 11 i morse och chillade bra tills det framför animal planet och oprah! Klockan halv fem var det dags för spinning/core. Grymt skönt med träning. Sist jag tränade var förra veckan ;s Blir att dra en sväng på gymmet i morgon efter att jag varit på skolan och pratat om lärlings för niorna! Varje vecka har jag försökt boka bodypump halv 12 på fredag. Men det hinner alltid bli upptaget! Less jag blir...

Sitter och lyssnar på min nya favoritlåt just nu! puss:*

Kommentarer
Martinanna säger:

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2012-07-30 | 15:49:55
Bloggadress: http://martinanna.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback